Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

6693 - Αγιορείτικη Κληρονομιά, το blog του Ηγουμένου Γαβριήλ Αγιορείτη



.......«Αγιορείτικη κληρονομιά» είναι ένα blog (http://www.manastir-lepavina.org/blog) που δημιουργήθηκε από την πίστη και την αγάπη για το Άγιον Όρος και τον πνευματικό του πλούτο. 
.......Ακόμη και σήμερα, πολλά χρονιά μετά από τα δεκατρία χρόνια της διανομής μου στο Άγιον Όρος, τα χρώματα, οι μυρωδιές και οι ήχοι αυτού του ξεχωριστού "Περιβολιού της Παναγίας" ζουν μέσα μου. Τα χρόνια που έζησα στην Ι.Μ. Χιλανδαρίου και στο Ιερό Κελί του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού "Bjelozerskoj" έχουν καθορίσει για πάντα την μοναστική μου ζώη. 
.......Όποιος έχει περάσει ακόμα και λίγες μέρες σε αυτό το Περιβόλι, όπου επί αιώνες αόρατα και συνεχόμενα επεκτείνεται η σκέπη της Ανώτατης Αθωνικής Ηγουμένης και Προστάτιδας, πήρε το δώρο για όλη του τη ζωή. 
.......Νιώθοντας ευγνωμοσύνη για το θησαυρό που πήρα μαζί μου από τον Άγιο Όρος, με την ταπεινή μου προσπάθεια να δημιουργήσω αυτό το blog πληρώνω το χρέος μου προς τους άλλους και προσπαθώ να τους μεταφέρω, μέσα από τις εικόνες και κείμενα, κάτι από το θαυμαστό αγιορείτικο κόσμο χτισμένο με προσευχές και ασκήσεις. Το Blog προορίζεται για τους προσκυνητές του Άγιου Όρους και για εκείνους που ακόμα δεν έχουν πάει εκεί. Bora Vuckovic
Σχετικά: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου