Κυριακή 19 Μαΐου 2019

12060 - Άνθρωπον ουκ έχω

Ο παράλυτος του Ευαγγελίου παραδειγματίζει και μπορεί να διδάξει τον σύγχρονο άνθρωπο.
«Άνθρωπον ουκ έχω», φώναζε ο παράλυτος, δείχνοντας την μοναξιά του, αντιμετωπίζοντας υπομονετικά την ασθένειά του.

       «Άνθρωπον ουκ έχω», φωνάζει και ο σημερινός άνθρωπος, φανερώνοντας την μοναξιά του και την αδυναμία του να θεραπευθεί.
«Άνθρωπον ουκ έχω», φώναζε ο παράλυτος, για να τον βοηθήσει κάποιος να σηκωθεί και να μπει μέσα στην κολυμβήθρα για να λάβει την θεραπεία του.
«Άνθρωπον ουκ έχω», φωνάζει ο σημερινός άνθρωπος, χωρίς να έχει διάθεση θεραπείας.
Υπομονή ο παράλυτος, απελπισία ο σημερινός άνθρωπος.
Η υπομονή ανταμείφθηκε με την παρουσία του Χριστού, ο Οποίος του χάρισε την ίαση.
Αυτήν την υπομονή που μας δείχνει σήμερα ο παράλυτος, είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορεί ο σύγχρονος άνθρωπος να ιαθεί από την πνευματική του παραλυσία.
Η υπομονή δείχνει πίστη και ελπίδα, και επιβραβεύεται από τον Ίδιο τον Χριστό,  ο Οποίος θα μας φωνάξει: «ίδε υγιής γέγονας, μηκέτι αμάρτανε. Άρον σου τον κράββατον και περιπάτει».
†αρχ. Βαρθολομαίος
Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Εσφιγμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου