Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

4343 - Η Αγία Γραφή στην ψηφιακή εποχή (2ο μέρος)



Ο π. Ραφαήλ μιλά παρουσιάζει τον τρόπο που το Ευαγγέλιο φτάνει σε όλο τον κόσμο με ένα κλίκ.
Tο 1ο μέρος:

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/2/14, 12:00 μ.μ.

    Αυτός δεν είναι ο Βαβύλης που είχε αναστατώσει το Πατριαερχείο Ιεροσολύμων κλπ....κλπ....κλπ....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Αμήν λέγω υμίν ότι οι τελώναι και αι πόρναι προάγουσιν υμάς εις την βασιλείαν του Θεού».
    Αυτήν ακριβώς την αλήθεια εκφράζουν τα λόγια του Χριστού προς τους ιερείς και διδασκάλους των Ιουδαίων. «αμήν λέγω υμίν ότι οι τελώναι και αι πόρναι προάγουσιν υμάς εις την βασιλείαν του Θεού». Η πρόταξη αυτή των τελωνών και των πορνών, που ήταν αναμφισβήτητα ανήθικοι και άδικοι άνθρωποι της κοινωνίας τους, δε σημαίνει βράβευση της ανηθικότητας και της αδικίας. πολύ περισσότερο δε σημαίνει αποδοκιμασία της δικαιοσύνης και της αρετής.
    Η πρόταξη αυτή σημαίνει βεβαίωση της καθολικής αφέσεως που προσφέρει ο Θεός στον άνθρωπο που μετανοεί πραγματικά. Στον άνθρωπο που κατανοεί την αναξιότητά του και επικαλείται το έλεος του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/2/14, 2:54 μ.μ.

      «…επικαλείται το όνομα του Θεού» και φεύγει στην έρημο όπως η Οσία Μαρία η Αιγυπτία, νεκρός για τον κόσμο – τελεία και παύλα! Λυπούμε αγαπητέ Κελιώτα αλλά δεν πείθομαι από το «telemarketing» του π. Ραφαήλ, ούτε από τις ιεραποστολικές προθέσεις και τις εμπορικές ενασχολήσεις του. Αυτό όμως που με εκπλήσσει και με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι «έδρα» αυτών των ενασχολήσεων είναι ο, κατά τα λεγόμενά του, «φιλόξενος χώρος του Κελιού Μαρουδά». Και πιστέψτε με προσπαθώ με καλό λογισμό πραγματικά να καταλάβω…

      Διαγραφή
  3. Αγαπητέ "ανώνυμε" με γνωστό Ι.Ρ...! η στοιχειώδης κοσμική ευγένεια επιτάσσει να υπογράφουμε την δημόσια κριτική μας ή πιο απλά οι άνδρες πρέπει να έχουν το θάρρος της γνώμης και της υπογραφής τους.
    Δεν σου ζήτησα τη γνώμη για το πως θα υπηρετήσω το Θεό και το Ευαγγέλιό Του ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν για τίποτε.
    Τα κακοήθη σχόλια και η στοχευμένη κακότητα απλώς εκθέτουν τον κακοπροαίρετο που τα γράφει.
    Η "φιλότιμη" προσπάθειά σου να βλάψεις το έργο αγάπης πολλών ανθρώπων που στοχεύει μόνον στη διάδοση του Λόγου Του, καθήκον και χρέος κάθε χριστιανού, που ακριβώς με το ίδιο μοτίβο, την ίδια σύνταξη ακόμη και τα ίδια ορθογραφικά λάθη επαναλαμβάνεται εδώ και λίγο καιρό τόσο στη ronfea.gr όσο και εδώ έπεσε και θα πέφτει συνεχώς στο κενό. Από που προκύπτει άραγε η υποτιθέμενη "έδρα" της δραστηριότητάς μας;
    Αγαπητέ ασχολήσου με την καμπούρα σου και άφησε τους άλλους.
    Να θυμάσαι ότι:
    1. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον...
    2. Έστι γαρ δίκης οφθαλμός ός τα πανθ' ορά...
    Καλή Σαρακοστή και καλή μετάνοια εύχομαι,

    Απόστολος Βαβύλης
    (π.Ραφαήλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/2/14, 2:37 μ.μ.

    π. Ραφαήλ,
    Σας ευχαριστώ θερμά για την απάντησή σας. Και τούτο διότι το ύφος γραφής της και οι έμμεσες απειλές («ασχολήσου με την καμπούρα σου... γνωστό IP…!....ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον…έστιν δίκης οφθαλμός…») δικαιώνουν τον προηγούμενό μου σχολιασμό. Ο οποίος σχολιασμός μου είναι και ο μοναδικός εις όλο το διαδίκτυο (και τούτο όπως γνωρίζετε αποδεικνύεται ευκόλως), ο οποίος αναφέρεται σε εσάς ή τις δραστηριότητές σας, οπότε όλα τα αναληθή που αναφέρετε – «φωτογραφίζοντάς με» - περί δήθεν σχετικών σχολίων μου εις την romfea.gr ή τις «Αγιορειτικές Μνήμες», εμπίπτουν υποθέτω εις την κατηγορία των ευφάνταστων συνωμοσιολογικών σεναρίων.
    Συγχρόνως λυπούμαι που σας προξένησα, ως εμφαίνεται εκ του κειμένου σας, ισχυρόν εκνευρισμόν, αλλά όπως γνωρίζετε οποιοσδήποτε εκτίθεται δημοσίως υπόκειται και στην ανάλογη δημόσια κριτική, είτε θετική είτε αρνητική, και οφείλει να είναι προετοιμασμένος δια τούτο. Και ασφαλώς εάν ο κρινόμενος θεωρεί ότι εκ των γραφομένων θίγεται η τιμή και η υπόληψή του, χρησιμοποιεί τα γνωστά νόμιμα/ένδικα μέσα δια την αποκατάστασή του.
    Σας ευχαριστώ επίσης δια τα μαθήματα savoir faire, αλλά, φευ!, θα αποδειχθώ κακός μαθητής, διότι εφόσον διαθέτω «γνωστό IP…!» η υπογραφή μου παρέλκει.
    Όσο δια την έμπλεον χριστιανικής αγάπης καταληκτικήν υπόμνησίν σας «έστιν δίκης οφθαλμός…», σας γνωρίζω ότι τυγχάνω ένθερμος θαυμαστής του Ωριγένους, οπότε δεν με αγγίζει.
    Αντεύχομαι Καλή και Ευλογημένη Σαρακοστή, και διατελώ μετά τιμής
    Ανώνυμος (με γνωστό IP).

    Υ.Γ. Αγαπητέ Keliota σας ζητώ ειλικρινώς συγγνώμη που χρησιμοποιώ την σελίδα σας για να απαντήσω - οφείλω όμως να το κάνω – υποσχόμενος ότι το θέμα εκ μέρους μου λήγει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ «ΑΝΩΝΥΜΕ».
    Ακόμη και ένας μαθητής του Γυμνασίου θα καταλάβαινε με μεγάλη ευκολία ότι ο "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" που απαντάει την δεύτερη φορά καμία σχέση δεν έχει με τον συγγραφέα των δύο προηγουμένων σχολίων για το ίδιο θέμα. Με ίδιο ή διαφορετικό Ι.Ρ. είναι προφανές ότι ο συντάκτης των δύο προηγουμένων σχολίων με τον συντάκτη του τελευταίου δεν είναι το ίδιο πρόσωπο. Ας έρθουμε λοιπόν στην ουσία του θέματος. Ο εκτιθέμενος δημοσίως προφανώς είναι έτοιμος και αυτό ισχύει καθ' υπερβολήν για τον υπογράφοντα, να αντιμετωπίσει καλόβουλα και κακόβουλα σχόλια. Άλλωστε από "ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ" «σχολιαστές», «διαδρομιάκηδες¨», πληροφοριοδότες και λοιπούς ανθρώπους του Θεού, δημιουργήθηκε το 2005 μια πρωτοφανής για την νεοελληνική ιστορία κατάσταση που είχε σαν αποτέλεσμα τον δημόσιο διασυρμό εμού και της οικογενείας μου που οδήγησε τελικά τον μακαριστό μου πατέρα στο θάνατο και όλους μας σε μεγίστη ταλαιπωρία. Πάντα "ΑΝΩΝΥΜΟΙ" και ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ άλλωστε, ήταν, είναι και θα είναι οι εραστές του εύκολου, ανέξοδου και χωρίς συνέπειες σχολιασμού, της κατάκρισης, της συκοφαντίας. Αυτό όμως που ηθελημένα αποκρύπτεται πάντοτε και βεβαίως και από εσένα είναι η κατάληξη αυτής της περιπέτειας που άρχισε το 2005..! Γιατί λοιπόν αντί να ρωτάς τάχαμου ότι δεν ήξερες : « Αυτός δεν είναι ο Βαβύλης που είχε αναστατώσει το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων κλπ…κλπ…κλπ…?» Ποιος ο σκοπός αυτής της ερώτησης; Έχει καμιά σχέση το ποιος είναι ο εμφανιζόμενος δημοσίως σε συνέντευξη της pemptousia web tv; Ή μήπως σπεύσατε να τους ενημερώσετε λες και πήραν σε συνέντευξη σε κάποιον που δεν ήξεραν; Ο σκοπός σου λοιπόν εξ’ αρχής, γιατί το ίδιο «ανώνυμο σχόλιο» έκανες και στη romfea.gr είναι η κακόβουλη προσωπική επίθεση και όχι η κριτική για το αντικείμενο της συνέντευξης. Δεν σε νοιάζει το αν είναι καλό ή κακό το έργο, δεκάρα δεν δίνεις για την αλήθεια, στιγμή δεν σκέφτεσαι το κακό που προκαλείς σε έναν άνθρωπο, που ένας τόσο καλλιεργημένος και θεολογικά καταρτισμένος άνθρωπος όπως εσύ, ΑΘΩΩΘΗΚΕ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ…!!! ( Να χρησιμοποιήσω κι εγώ αυτά τα τόσο χαρακτηριστικά σου τριπλά σημεία στίξης….)
    Το μόνο που σ’ ενδιαφέρει είναι να προσβάλλεις, να συκοφαντήσεις, να υβρίσεις, να εκθέσεις, μη προκαλούμενος, καλυπτόμενος όπως νομίζεις πίσω από το ΑΝΩΝΥΜΟΣ.
    Δεν διάβασα τίποτε που να αναφέρεται στην ουσία του έργου, στην αποδοχή του από Αγιορειτικές Μονές, στην τεράστια διάδοσή του, στην παντελώς αφιλοκερδή του δημιουργία κλπ…κλπ…κλπ.
    Δεν μου προκάλεσες όπως γράφεις ΙΣΧΥΡΟΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΝ, αλλά ΜΕΓΑΛΗΝ ΟΡΓΗΝ. «Οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε» γράφει ο Απόστολος Παύλος και αυτό προσπαθώ.
    Σε γνωρίζω πάρα πολύ καλά και πίστευα ότι θα είχες επιτέλους αντιληφθεί ότι κανένας πόλεμος δεν είναι χωρίς εκατέρωθεν απώλειες! Σε γνωρίζω πολύ καλά και ήλπιζα ότι θα ήσουν ήδη σε δρόμο καταλλαγής και μετανοίας!
    Εξακολουθώ να το εύχομαι αδελφέ μου. Κλείνοντας σου λέω ότι μόνον ο ένοχος εκλαμβάνει ως απειλήν την έκφρασιν «ΕΣΤΙΝ ΓΑΡ ΔΙΚΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟς ΟΣ ΤΑ ΠΑΝΘ’ΟΡΑ….»

    Απόστολος Βαβύλης
    (π. Ραφαήλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή