Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

4034 - Ευχετήρια Χριστουγεννιάτικη Κάρτα του Αγιορείτη Γέροντα Σωφρόνιου Σαχάρωφ (Χριστούγεννα 1967)




Ευχετήρια Χριστουγεννιάτικη Κάρτα:
Archimandrite Sophrony
The Old Rectroy,Tolleshent Knight
by Maldon, Essex
Christmass 1967,
+
Αγαπητή εν Χω (Χριστώ)
αδελφή Παρασκευή!
Χάρις και ειρήνη του Κυρίου πληθυνθείη υμίν.
Και πρώτον -εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και ευλογημένον Νέον Έτος.
Παρασκευή, άραγε έτυχε ποτέ σ΄εσάς οπότε είχατε κάμει κάτι τι σύμφωνον με την ευλογίαν μου -και το αποτέλεσμα ήτον επιβλαβές; Ή απ’ εναντίας, όποτε είχατε κάμη κάτι τι σύμφωνα με την ιδέαν σας αφίνοντας τον λόγον μου και την ταπεινήν μου συμβουλήν- τα πάντα ήταν κατ’ ευδοκίαν του Θεού και επιτυχημένα; Ώστε και τώρα ακούσατέ με παλαβόν, και κάνετε όπως εγώ σας ευλογώ να κάμνετε.
 
Ο μόνος τρόπος που θα είναι ωφέλιμος και δι΄εσάς και δια ιδικούς σας --- να τελειώσητε τας σπουδάς εργαζομένη όπως εργάζονται οι καλόγεροί μου από πρωί έως το βράδυ μάλλον νύκτα.Διόξατε τώρα καθε βιοτικήν φροντίδαν δια την (ΣτΕ: αφαιρέσαμε το όνομα που γράφει ο Γέροντας ώστε για ευνόητους λόγους, να μην αναγνωρισθεί το 3ο πρόσωπο για το οποίο μιλά ο Γέροντας) και την οικογένειάν σας.
Ο Ανάξιος Αρχιμ. Σωφρόνιος
Αγάπην σας στέλνουν όλοι που ευρίσκονται στο Μοναστήρι μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου