Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

988 - Γέροντας Παΐσιος: Μη βάζεις τα προγράμματά σου μπροστά από τα προγράμματα του Θεού


Ο Γρων Πασιος μς συνεβολευε ν ξετζουμε τος αυτος μας γι ν βλπουμε "πσων καρατων χριστιανο εμαστε".
 
φησα γι τ τλος δο συμβουλς, πο μο δωσε Γροντας, ταν τν πεσκφθηκα γι τν τελικ πιβεβαωση το Θεο, ς πρς τν εσοδ μου στν ερωσνη. ταν 1η Νοεμβρου 1986, πο κκλησα τιμ τν μνμη το σου Δαβδ το Γροντος.
Μσα στ γρ φθινοπωριν πγευμα κατβαινα μ λαχτρα π τς Καρυς πρς τ κελλ το Γροντος, τν Παναγοδα. Λγο πι κτω π τν μον Κουτλουμουσου, δο σκυλι γιναν "συνοδοιπροι" μου. Προπορεονταν στ μονοπτι, τ ποο δν γνριζα καλ. ταν μ δγησαν μπροστ στν ξπορτα τς αλς το κελλιο κα βγκε Γροντας γι ν μ ποδεχθ, τος επε μ νημα· "ντε, πηγανετε τρα". Κα κενοι, σν καλο "ποτακτικο", φυγαν μσως, φο εχαν κπληρσει τν ποστολ τους.
Ατ τν φορ μ δχθηκε Γροντας μσα στ κελλ, που ξυλσομπα καιγε. Μετ τ "κλασσικ" κρασμα, περσαμε στ κκλησκι το κελλιο. Το νφερα τν σκοπ τς πισκψες μου κα μετ τν νεπιφλακτη κα συγχρνως συγκλονιστικ γι μνα πντησ του "κα ββαια εναι θλημα Θεο", συζητσαμε γι διφορα θματα. κε, μεταξ τν λλων, μο δωσε τς παρακτω συμβουλς, τς ποες ναφρω λπζοντας, τι θ βοηθσουν τος δελφος μου, πως βοθησαν κι μνα.
πρτη συμβουλ του ταν· "μ βζης τ προγρμματ σου μπροστ π τ προγρμματα το Θεο". λγος του ατς πρξε λυτρωτικς γι μνα. Μ λευθρωσε π τ γχος κα τν γωνα. Μου δδαξε, ν προτσσω πντοτε τ θλημα το Χριστο στν ζω μου π τ δικ μου θλημα, ν ζητ π τν Χριστ ν προπορεεται καθημερινς στν ζω μου κα ν μ κατευθνει στ κθε τ. Κα εδα μσα π τν καθημεριν περα τσων χρνων, τι Χριστς ξρει κα μπορε ν κνει τ "κουμντο" κατ τν ριστο τρπο, ταν λεθερα, βαστα κα νεπιφλακτα τν γαπομε, τν μπιστευμαστε κα το τ ζητομε. Κι λοι καταλαβανουμε τν σημασα, πο χει ατ, διαιτρως γι τν διακονα το ποιμνος λογικν προβτων κα γι τος πιστος, πο το νεπιστεθη Χριστς.
δετερη συμβουλ του ταν· "Γι ,τι εσαι, ,τι χεις κα ,τι πιτυγχνεις ν εχαριστες τν Θε· εχαριστντας τν Θε, θ συνειδητοποις, τι δν εναι δικ σου κατορθματα, λλ εναι δρα του κα θ ταπειννεσαι". ντιλαμβνεται κανες χωρς πολλ σχλια τν σημασα τς ποθκης ατς το Γροντος, πο μ να πλ, λλ "τετργωνο", τρπο δηγε τν νθρωπο στν ατογνωσα κα τν σορροπα, μακρυ, π τ νοσηρ συμπλγματα μειονεξας κα περοψας, καθς κα π τν θανσιμο χθρ το νθρπου, τν περηφνεια. Τ λγια ατ το Γροντος μο θυμζουν πντα ατ πο γρφει π. Παλος· "Τ χεις οκ λαβες; Ε δ κα λαβες, τ καυχσαι ς μ λαβν;" (Α´ Κορ. 4,7).

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΤΗΝ  ΑΓΙΑ ΤΟΥ  ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!
ΗΛΙΑΣ ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  28 ΜΑΡ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου