Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

3543 - Επιστολή του Γέροντα Μωυσή Αγιορείτη στην Romfea μετά την σοβαρή επιπλοκή που είχε με την υγεία του


Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr δημοσιεύει παρακάτω αποκλειστικά τις ευχές που απέστειλε ο Μοναχός Μωϋσης Αγιορείτης, μετά την σοβαρή επιπλοκή που είχε με την υγεία του.
Η επιστολή εχει ως εξής:
Κατόπιν σοβαρής επιπλοκής της υγείας μου επί τετράμηνον, ευρισκόμενος στην Ιερά Μητρόπολη Καστορίας ως φιλοξενούμενος και ευχαριστών, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμώς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό καθώς και όλους όσους είχαν την ευγενή καλοσύνη, κληρικούς και λαϊκούς, να με επισκεφθούν στο νοσοκομείο.
Έχω γράψει ότι ο πόνος είναι για τον κάθε άνθρωπο του Θεού μια ιδιαίτερη ευλογία και θεία επίσκεψη.
Ταπεινώς έτσι τη δέχθηκα και αυτή τη φορά και δοξάζω εγκάρδια τον Θεό.
Ολόθερμα εύχομαι πλούσια την ευλογία του Παναγάθου Θεού σε όλους όσους πονούν, αλγούν, πάσχουν και βρίσκονται σε διάφορες ανάγκες.
Η επί τετράμηνο παραμονή μου στο νοσοκομείο, μου έδωσε την ευκαιρία να ξαναδώ βαθύτερα τον εαυτό μου και να συμπονέσω τους εκεί νοσηλευόμενους.
Εύχομαι υγεία σε όλους και μεγάλη υπομονή σε όσους παρατείνεται ο «σταυρός» της δοκιμασίας τους.
Μετά πολλών ευχών και ευχαριστιών
Ελάχιστος Μοναχός
Μωυσής Αγιορείτης

1 σχόλιο:

  1. Καλή Δύναμη Γέροντα ο καλός μας Θεός που τον υπηρετής Άξια και η καλή μας Παναγία είναι κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή