Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

3873 - «Άγιον 'Oρος»: Η έκθεση που αποτυπώνει την μοναχική ζωή



«Εμεινα εκεί περίπου τρεις μήνες ζωγραφίζοντας ασταμάτητα και συνάμα ακολουθούσα τις συμβουλές των μοναχών για την προσευχή. Μπόρεσα τελικά να σταθώ ξανά στα πόδια μου ως άνθρωπος και ως ζωγράφος» λέει ο Κωνσταντίνος Κερεστετζής με αφορμή τη νέα ατομική του έκθεση που θα εγκαινιαστεί στην Αίθουσα Τέχνης Γαβράς
Στιγμές της μοναχικής ζωής αποτυπώνει μέσα από τα έργα του ο ζωγράφος Κωνσταντίνος Κερεστετζής, έργα που προέκυψαν κατά την τρίμηνη παραμονή του στο Άγιο Όρος. Η έκθεση αναμένεται να εγκαινιαστεί την στις 24 Ιανουαρίου 2014 στην Αίθουσα Τέχνης Γαβράς.
Ο καλλιτέχνης γράφει σχετικά με τη νέα ατομική του έκθεση «Άγιον Όρος»
«Όσες φορές ανέβηκα στο Άγιον Όρος πάντα μια βαθειά υπαρξιακή αγωνία και ανάγκη με οδηγούσε εκεί προς αναζήτηση της βοήθειας εκείνης, που θα μου έδειχνε τον δρόμο που θα έπρεπε να πάρω.
Εκεί βρέθηκα την άνοιξη του 2012 μετά από μια πολύμηνη και απέλπιδη προσπάθεια για να μπορέσω να ισορροπήσω και να ησυχάσω μέσα μου. Η προηγουμένη έκθεση με θέμα την Κωνσταντινούπολη με είχε κυριολεκτικά εξαντλήσει στην προσπάθεια να την πραγματώσω με τρόπο πειστικό. Έτσι, ακόμα και μια  πρόσκληση στην Βενετία δεν μπορούσε να μου δώσει καμιά ελπίδα και χαρά. Καταλάβαινα ότι χρειαζόμουν πλέον την βοήθεια του Όρους, ένιωθα βαθειά μέσα μου ότι ήταν ο μόνος τρόπος που πραγματικά θα μπορούσε να με αναπαύσει.
Και έτσι και έγινε. Έμεινα εκεί περίπου τρεις μήνες ζωγραφίζοντας ασταμάτητα και συνάμα ακολουθούσα τις συμβουλές των μοναχών για την προσευχή. Αυτή η τόσο ιδιαίτερη συνθήκη ήταν τόσο ζωογόνα και καθαρτική, που μπόρεσα τελικά να βρω τον άξονα μέσα μου και να σταθώ ξανά στα πόδια μου ως άνθρωπος και ως ζωγράφος. Τα έργα που προκύψαν σε αυτό το διάστημα είναι έργα αναζήτησης αυτής της άμεσης και απροσποίητης αίσθησης του εαυτού και της φύσης με τρόπο βιωματικό, απαλλαγμένο από φιλολογίες περί πνευματικότητας και συμβολισμούς. Είναι απλά τοπία του Αγίου Όρους καμωμένα με ταπεινότητα και αγάπη προς δόξα Θεού»
Αίθουσα Τέχνης Γαβράς, Ηροδότου 17- Κολωνάκι, τηλ: 210 7215194, Η έκθεση θα είναι ανοιχτή για το κοινό έως τις εξής ημέρες και ώρες : Δευτέρα και Σάββατο : 11:00 – 14:00, Τρίτη έως Παρασκευή : 11:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου