Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

8046 - Ζωγραφιές από το Άγιο Όρος

Από Romfea
Το τάμα της ζωής μου είναι να ζωγραφίζω ό, τι έχει σχέση με Άγιο Όρος και μόνο.
Μονοπάτια, ναούς, λουλούδια, γέροντες, τον ήλιο όταν βγαίνει στην Ανατολή κι όταν βουτάει στη θάλασσα.
Το Άγιο Όρος με συγκινεί εδώ και χρόνια, κι αποτελεί για μένα πηγή έμπνευσης, δύναμης.

Τα χρώματά του, η ομορφιά του, η αγιοσύνη κι ανθρωπιά του, όλα γίνονται υλικό στην παλέτα μου, για να ζωγραφίσω με το δικό μου τρόπο την αναλλοίωτη στο χρόνο δόξα του.
Σπούδασα δίπλα σε τεχνίτες του σχεδίου και του χρώματος, κι έθεσα το χάρισμά μου στο Περιβόλι της Παναγίας. Τα ταξίδια μου εκεί, πάμπολλα.
Οι εμπνεύσεις μου, με κράτησαν και με κρατούν άυπνο νύχτες ατέλειωτες. Οι ώρες που αφιέρωσα να παρατηρώ, να μελετώ, να θαυμάζω, να προσεύχομαι, να συγκινούμαι, πολλές.
Ευχαριστώ το Θεό για όλα αυτά. Ευχαριστώ την Κυρία Θεοτόκο, που με δέχεται στο Περιβόλι Της, και μ' αφήνει να πλάθω τα χρώματα αποτυπώνοντας όσο μπορώ τη ζωή των δικών Της παιδιών, τους ναούς Της, το αντικαθρέφτισμα της Ομορφιάς Της, που διαφαίνεται παντού.
Ευχαριστώ κι εσένα, που μου κάνεις την τιμή να επισκέπτεσαι αυτή μου την έκθεση, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό το ζήλο μου να συνεχίσω να ζωγραφίζω.
Για τη δική μου τη χαρά, για της Εκκλησίας τη δόξα, και των αδερφών μου όλων την παράκληση.
Χρήστος Μπαλούκος
Ζωγραφιές από το Περιβόλι της Παναγίας

Σχετικό:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου