Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

5342 - «Ορθοδοξία ή θάνατος». Το γνωστό σύνθημα του θρησκευτικού φανατισμού στην Ελλάδα και τα θύματά του.



«Ορθοδοξία ή θάνατος» μεγαλοστομούν ακόμη και σήμερα οι σχισματικοί καταληψίες των κτηρίων της μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους…
.......Το σύνθημα αυτό αναγράφεται σε πινακίδα της παραθαλάσσιας όψης της μονής Εσφιγμένου και βρίσκεται επάνω σε μαύρο μπαϊράκι στην ίδια μονή, η οποία τελεί υπό κατάληψη από σχισματικούς. Συν τω χρόνω, το σύνθημα αυτό απέκτησε δημοσιότητα, μέσω της έντεχνης χρήσης του σε ανοιχτές συγκεντρώσεις νεοζηλωτών και παλιοημερολογιτών εναντίον του πάπα Ρώμης, εναντίον συγκεκριμένων βιβλίων, εναντίον της χρήσης ηλεκτρονικών καρτών κλπ. Επίσης, απέκτησε εμπορικότητα, η οποία αποδεικνύεται από την πώληση και διαφήμιση ειδών με την σφραγίδα του συνθήματος αυτού… Διαβάστε την συνέχεια: 

11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/10/14, 6:27 μ.μ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ; ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. 40 ΚΑΙ ΕΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ, ΜΑΚΑΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισαάκ Σολωμού1/10/14, 9:38 μ.μ.

      Καλά ρε φίλε,η ανάρτηση έγινε από τον Γιάννη στις 6.04,είναι μακροσκελέστατη,έχει πλήθος παραπομπών και φωτογραφιών.Ακόμα και να την περίμενες την ανάρτηση και να την "άρπαξες" αμέσως,πότε πρόλαβες και την διάβασες προσεκτικά,έβγαλες το συμπέρασμα ότι τα γεγονότα είναι σίγουρα έτσι,έγραψες το σχόλιο και στις 6.27 το έστειλες κι΄όλας!!!Ούτε συννενοημένοι να είσαστε!!!΄Η μήπως είσαστε;;Αχ,καημένε Γιάννη,κανονικός πια συνένοχος των εργολάβων!Κι΄ο εργολάβος γιατί δεν βάζει το όνομά του ολόκληρο στο τέλος του άρθρου;Μήπως γιατί θα καταλάβουν όλοι πλέον φανερά για την εργολαβία;Αχ το χρήμα,το χρήμα,ρέει άφθονο,άλλωστε είναι γνωστό,κάποιοι είναι "κανονικοί" και κάποιοι "καταληψίες"!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/10/14, 1:29 π.μ.

    Παλαιοημερολογητης δεν ειμαι,ουτε σκοπευω να γινω,με ενοχλουν ομως πολλα αλλα παραδοξα που συμβαινουν στο Ορος παρα η υπαρξη κ η λειτουργεια υπο το υπαρχον καθεστως της μονης Εσφιγμενου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/10/14, 2:26 π.μ.

    νομίζω πως λύνεται εύκολα το θέμα. Πρέπει η αστυνομία να ελέγξει τα χερσαία σύνορα και το λιμενικό να ελέγξει τις θαλάσσιες μετακινήσεις. Μετά από λίγες μέρες πρέπει να μπει η αστυνομία στη μονή και να τελειώσει το πανηγύρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος2/10/14, 12:09 μ.μ.

    Ανώνυμος 2/10/14 - 1:29 π.μ. έγραψε:
    "Παλαιοημερολογητης δεν ειμαι,ουτε σκοπευω να γινω,με ενοχλουν ομως πολλα αλλα παραδοξα που συμβαινουν στο Ορος παρα η υπαρξη κ η λειτουργεια υπο το υπαρχον καθεστως της μονης Εσφιγμενου."


    Συμφωνώ και επαυξάνω+++++++++++++++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος2/10/14, 12:14 μ.μ.

    Ανώνυμος2/10/14 - 2:26 π.μ. έγραψε:
    "νομίζω πως λύνεται εύκολα το θέμα. Πρέπει η αστυνομία να ελέγξει τα χερσαία σύνορα και το λιμενικό να ελέγξει τις θαλάσσιες μετακινήσεις. Μετά από λίγες μέρες πρέπει να μπει η αστυνομία στη μονή και να τελειώσει το πανηγύρι."

    Μα γιατί είσαι τόσο ελάστικός; τσ. τσ τσ, θα σε μαλώσω!
    Το καλύτερο είναι να ρίξουμε ποντικοφάρμακο στην δεξαμενή νερού της Μονής, και μετά το θέμα λύνεται ακόμη πιό εύκολα. Θα μπεί συνεργείο να μαζέψει τα πτώματα των "καταληψιών" και θα εγκατασταθεί η νόμιμη αδελφότητα, η οποία θα μνημονεύει τον σωστό άνθρωπο στον σωστό τόπο.
    Βρε σαν δεν ντρέπεστε λέω εγώ, που λέτε οτι πιστεύετε κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/10/14, 6:48 μ.μ.

    Ενδιάφέρον δημοσ΄ιευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/10/14, 8:01 μ.μ.

    Προς Ισαάκ Σολωμού

    Δηλαδή εσύ φίλε που κατηγορείς τον κ. Γιάννη και τον αρχικό συγγραφέα του άρθρου, γράφεις με το πραγματικό σου όνομα;! Ακόμη ποιός μας βεβαιώνει ότι εσύ δεν είσαι συνεργάτης των καταληψιών; Έφτασες να γράψεις σε προηγούμενό σου σχόλιο ότι «Τα φληναφήματα περί γοχ,είναι για να αποφεύγουμε την συζήτηση επί της ουσίας...».

    Εγώ λοιπόν σου απαντώ συγκεκριμένα και επί της ουσίας: Οι Πατριάρχες συχνάκις δεν Ορθοδοξούν και καλά έκαναν που τους έκοψαν το μνημόσυνο! Από ‘κει και πέρα οι της παλαιάς Αδελφότητας, ως άλλοι Προτεστάντες, έκαναν περισσότερα λάθη απ’όσα κατηγορούν τον Πατριάρχη ότι κάνει συν το ότι προσχώρησαν σε ομάδα ΓΟΧ... για να μη μιλήσω για τ’ότι κοροϊδεύουν ΓΟΧ και εμάς του Νέου, με ανακοίνωση στον Ορθ. Τύπο ότι δήθεν δεν προσχώρησαν σε ομάδα ΓΟΧ (http://stwmenkalws.blogspot.gr/2012/02/blog-post_10.html Στο δεσμό αυτό βλέπουμε την εν λόγω ανακοίνωση αλλά και αποδείξεις ότι όντως προσχώρησαν!). Για τον Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο που έφυγε νύχτα για να μην εκδηλωθούν αυτοί που τον αγαπούσαν και για τους Κολλυβάδες Πατέρες σου είπαν; Αν έφευγαν οι παλιοί Εσφιγμενίτες και πήγαιναν σε Μονή στον κόσμο ή σε μικρότερο καθίδρυμα εντός του Όρους, κανείς δε θα έλεγε τίποτα και όλοι θα τους υποστήριζαν (μαζί με όλους, πρώτος εγώ!) και θα συνέχιζαν έναν αγώνα που θα ‘χε όντως πιθανότητες να πετύχει! Τα συχνά ανακυκλούμενα περί "σπιτιού τους" που τους διώχνουν είναι αστεία αν σκεφτείς Κολλυβάδες και Χρυσόστομο... άλλωστε "σήμερον εμού, αύριον ετέρου, ουδέποτε ουδενός"! Το ότι διαφωνούμε με τον Πατριάρχη δε σημαίνει ότι θα υποστηρίζουμε τον πάσα έναν που διαφωνεί μαζί του όταν ΚΑΙ αυτός συλλαμβάνεται να μην Ορθοδοξεί!

    Και καλό θα ήταν να σέβεσαι τον κ. Γιάννη που τόσα χρόνια μας προσφέρει ένα από τα καλύτερα μπλογκ στο διαδίκτυο (αν όχι το καλύτερο!) και που μας αφήνει και σχολιάζουμε! Δικό του είναι, ό,τι θέλει κάνει στο κάτω-κάτω! Επί του ως άνω άρθρου έχεις να μας πεις τίποτα ή θα ανακυκλώνεις τα περί «φληναφημάτων»;

    Kων/νος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/10/14, 3:35 μ.μ.

    Προς ανώνυμο 3/10/14 -8:01 μ.μ.
    Σίγουρα δεν θα μπορούσε να λείψει το "εγώ" από το σχόλιο σας." Πρώτος εγώ", που σας βάζω και όρους!
    Πρώτοι εσείς βέβαια. Εσείς που δημιουργήσατε τα άστρα και το φως, τον ήλιο και την σελήνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/10/14, 7:59 μ.μ.

      Καλά Κύριε μη βαράτε! Κατ'αρχάς ο "Ανώνυμος 8:01" υπέγραψε: Κων/νο με λένε, δεν το είδατε;! Επίσης, έχετε δίκιο που με κατηγορείτε για εγωιστή βέβαια, πλην όμως, στην παρούσα περίπτωση, τη δική μου γνώμη έγραψα... "εγώ" θα έλεγα... τι θα έλεγα "εσείς"; Τα άστρα τη σελήνη κλπ δεν τα δημιούργησα αλλά μήπως τα δημιουργήσατε Εσείς ή οι Πατέρες της παλαιάς Αδελφότητος; Θα έπρεπε να τους υποστηρίζω δηλαδή άνευ όρων; Να χειροκροτώ την κάθε τους πράξη, μόνο και μόνο επειδή αντιτίθενται στον Οικουμενισμό του Πατριάρχη; Μήπως να υποστηρίξω τη νέα Αδελφότητα άνευ όρων καλύτερα;
      Κων/νος

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος4/10/14, 4:02 μ.μ.

    Τόσο η ανάρτηση, όσο και οι απαντήσεις και τα σχόλια δεν έπρεπε να γίνουν στις Αγιορείτικες Μνήμες. Κατά την γνώμη μας, ο ιστότοπος σας, που λέγεται "ενθυμήσεις του Αγίου Όρους", δεν πρέπει να προβάλλει άρθρα σχετικά με την είδωλο - ποίηση του μοναχισμού.
    Ο μοναχισμός, που θεωρείται αυτοσκοπός (αυτό είναι η είδωλο - ποίηση), πρώτα γοητεύει και ύστερα απογοητεύει. Ο μοναχισμός αντίθετα είναι το μέσον. Παλαιότερα υπήρχαν στις σκήτες και στις ερήμους του Άθωνα σοφοί όσιοι μοναχοί, που δεν ανέφεραν ποτέ τους τίποτα για αυτά. Δεν άκουγες από το στόμα τους κανένα λόγο για άλλο μοναχό ή για άλλη μονή ή αδελφότητα. Είχαν τόση μεγάλη διάκριση. Αν τους ρωτούσες και για τους παλαιοημερολογίτες, τότε έντεχνα άλλαζαν κουβέντα. Ίσως κάποιοι από αυτούς να υπάρχουν ακόμα εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή