Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

10486 - Τον Νυμφώνα σου βλέπω (Αρχιμ. Βαρθολομαίος Εσφιγμενίτης)

Τον Νυμφώνα σου βλέπω Σωτήρ μου κεκοσμημένο.
Ήρθες, Εσύ, κοντά μου και μου αποκάλυψες την Βασιλεία Σου.
Ήμουν αναίσθητος και δεν σε ένιωθα.
Ήμουν τυφλός και δεν Σε έβλεπα.
Έπαθες για να μου ανοίξεις τα μάτια να Σε δω.
Έπρεπε να Σε σταυρώσω, Θεέ μου, για να δω το μέγεθος της αγάπης Σου;
Σε βλέπω πάνω στον Σταυρό γεμάτο πληγές και αίματα.
Τώρα βλέπω καθαρά τα αιματοβαμμένα πορφυρά βασιλικά ιμάτια, που φόρεσες επάνω στον Σταυρό.
Τώρα βλέπω ότι ο Σταυρός, που σήκωσες, ήταν ο δικός μου.
Τώρα βλέπω καθαρά την αγάπη Σου για μένα.
Τώρα βλέπω την μόνη διέξοδο στον εαυτό μου, που με ωθεί να Σου φωνάξω:
μνήσθητί μου Κύριε εν τη Βασιλεία Σου!

Αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος
Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Εσφιγμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου