Σάββατο 14 Απριλίου 2012

1106 - Προτροπή Αγιορείτη μοναχού


Μεγάλο Σάββατο, η τελευταία μέρα της Μεγάλης Εβδομάδος και της Τεσσαρακοστής του Πάσχα. Ο Χριστός μας λύει τα δεσμά του Θανάτου. Σήμερα θα σας παρακαλούσα μετά το Χριστός Ανέστη να παραμείνετε στους Ναούς... Δεν τελειώνει η ακολουθία με το Χριστός Ανέστη, συνεχίζει με την Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου, Αναστάσιμη, γεμάτη φως!
Απόψε, Ανάσταση, ο Χριστός μας δέχεται όλους κοντά Του να κοινωνήσουμε το Θείο Σώμα και Αίμα Του, κι ας είμαστε ανεξομολόγητοι, ας έχουμε φάει, ας έχουμε αμαρτήσει. Απόψε ο Χριστός μας δίνει χάρη να μετέχουμε στην Θεία μετάληψη, μας δέχεται όπως πάντα με χαρά και αγάπη. κι αυτό γιατί όλο τον κόσμο μας θέλει κοντά Του, όλο τον κόσμο θέλει να σώσει.
Λάβεται φάγετε τούτο μου εστί το σώμα μου.Πίεται εξ'αυτού πάντες τούτω μου εσθεί το αίμα προς συχώρεση των αμαρτιών και ζωή αιώνιον-Ματθ-κστ-28

Καλημέρα σας, Καλή Ανάσταση.
Μοναχός Θεολόγος Λαυριώτης


το αντέγραψα από τη σελίδα:  http://www.facebook.com/theologosmonachos

2 σχόλια:

  1. Υπαρχουν αδελφοί μας που ενω έχουν εξομολογηθεί, λόγω της πνευματικής σοβαρότητας των αμαρτημάτων, ο πνευματικός τους από αγάπη και διάκριση γιά να τους θεραπεύσει τους κανονίζει, σύμφωνα με τους ιερούς Κανόνες, σε ακοινωνησία γιά 1 ή 2 χρόνια. Πως λοιπόν συμβουλεύουμε να κοινωνάνε ΧΩΡΙΣ εξομολόγηση; Μη ξεχνάμε και ο Ιούδας κοινώνησε στον Μυστικό Δείπνο και.. δαιμονίσθηκε! Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/4/12, 1:31 μ.μ.

      Σχήμα λόγου είναι το " κι ας είμαστε ανεξομολόγητοι " , εννοεί, την διάκριση με την οποία θα μας αντιμετωπίσει ο πνευματικός μας . Γενικά το σχόλιο του αγαπητού μοναχού Θεολόγου, έχει μια μεταφορική έννοια, - έτσι πιστεύω και αφορά την έννοια " του πρώτου και του έσχατου " .
      Χριστός Ανέστη !
      Νικος Κ.

      Διαγραφή