Πρός
τήν Ἱεράν Κοινότητα
τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
Ἐνταῦθα
τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
Ἐνταῦθα
Καρυαί,
5 Ἰουνίου 2014
Ὁσιολoγιώτατοι καί σεβαστοί Πατέρες,
Κατά τήν πρό ὀλίγων ἡμερῶν ἀλλαγή τῆς Ἱερᾶς Ἑπιστασίας
καί ἐγκατάστασι τοῦ Ὁσιολογιωτάτου
Μοναχοῦ Γέροντος Συμεών Διονυσιάτου ὡς Πρωτεπιστάτου, στόν ὁποῖον εὐχόμεθα εἰλικρινῶς καί ταπεινῶς
τά βέλτιστα, σημειώθηκε ἕνα πολύ δυσάρεστο γεγονός, ἡ σκιά τοῦ
ὁποίου δέν βάρυνε μόνον τήν
τελετή, ἀλλά θίγει καιρίως καί τήν
πνευματική αἴγλη τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τοῦ
ἱεροῦ Περιβόλου τῆς Θεοτόκου, καθώς μάλιστα δέν
διέλαθε καί τῆς προσοχῆς τῶν εὐσεβῶν πιστῶν καί προσκυνητῶν
τοῦ Περιβόλου τῆς Παναγίας μας, πού πάντοτε ἀτενίζουν μέ πνευματική προσμονή πρός τό παράδειγμα
καί τίς ἐμπνευσμένες κατευθύνσεις τοῦ Ἁγιορειτικοῦ Μοναχισμοῦ
καί τῶν θεσμῶν του.
Ἡ παρουσία τοῦ
Δημάρχου τῆς Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη,
ὡς Προέδρου τῆς Ἁγιορειτικῆς Ἑστίας, στήν
τελετή ἀναλήψεως τῶν καθηκόντων τοῦ
νέου Πρωτεπιστάτου, κρίνεται παντελῶς
ἀπαράδεκτη καί ἀνεπίτρεπτη. Τόν ἴδιο
καιρό πού ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προσπαθεῖ καί πάλι νά παγιώσει τόν αἰσχρό θεσμό τῆς
ἐτησίου δημοσίας θριαμβεύσεως τῆς σοδομιτικῆς
ἁμαρτίας στίς «παρελάσεις ὁμοφυλοφιλικῆς»
λεγομένης «ὑπερηφανείας», εἰς πεῖσμα
καί πένθος τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας
Θεσσαλονίκης, καί μέ σκανδαλισμό τῆς
νεολαίας καί τοῦ πληθυσμοῦ τῆς ἁγιοτόκου πόλεως, ἦλθε λοιπόν καί εἰς τό Ἁγιώνυμον Ὄρος,
ὥστε νά ἀποπλύνει προσωρινῶς τίς δίκαιες ἐπικρίσεις ἐναντίον του καί μετά νά περιφέρει νοητῶς κατά πρόσωπον τῶν ἀντιδρώντων Θεσσαλονικέων Χριστιανῶν τήν «ἐν
φαιδραῖς ταῖς λαμπάσι» καί μέ χαμόγελα ἁγιορειτική
ἀποδοχή του.
Λυπούμεθα, διότι ὁ Δήμαρχος τῶν
Θεσσαλονικέων, δέν ἔχει ἐπίγνωσι τοῦ ρόλου του στήν «Ἁγιορειτική Ἑστία»
καί τῶν λόγων ἐκείνων οἱ
ὁποῖοι συνετέλεσαν στό νά εἶναι
ὁ ἑκάστοτε Δήμαρχος, καί Πρόεδρός της θεσμικῶς. Ποιούς πνευματικούς δεσμούς τοῦ Ἄθωνος μέ τήν
Συμβασιλίδα Θεσσαλονίκη μπορεῖ ὁ κ. Μπουτάρης νά ἐκπροσωπήσει, κρινόμενος καί μόνον ὑπό
τό φῶς (μᾶλλον τό σκότος) τῶν βακχικῶν ὁμοφυλοφιλικῶν πομπῶν
πού ἐμφανέστατα ἐνθαρρύνει καί χρηματοδοτεῖ ; Πῶς
ἡ θητεία του ἐπιβεβαιώνει τήν ἐκτίμησί
του πρός τούς «Θησαυρούς τοῦ Ἁγίου Ὄρους»,
χάρη στούς ὁποίους δημιουργήθηκε ἡ «Ἁγιορειτική Ἑστία» πρό 14 ἐτῶν.
Ποιοί εἶναι αὐτοί
οἱ «Θησαυροί τοῦ Ἁγίου Ὄρους»; Τί εἴδους
εἶναι ἡ «πνευματική καί πολιτιστική παρακαταθήκη καί ἡ σύγχρονη ἀποστολή
τοῦ Ἁγίου Ὄρους», τήν ὁποίαν ἀναφέρει
ἡ τρίτη ἀρχή τοῦ
Καταστατικοῦ τῆς «Ἑστίας»; Εἶναι ἡ
ἀδιαμαρτύρητη ἐκ μέρους τοῦ
Ἁγίου Ὄρους ἐποπτεία
τοῦ ἐκμαυλισμοῦ τοῦ Γένους μας ἀπό πλευρᾶς τοῦ
Δημάρχου;
Δυστυχῶς, τό νά ἔλθει
ὁ κ. Δήμαρχος σέ αἴσθησι τοῦ
«πτώματός» του, μολονότι μετρίως ἐλεγχθείς
ἀπό τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη
Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμο, εἶναι ἀπίθανο,
ἰδίως μετά τήν πρόσφατη ἐπανεκλογή του. Ἄν
ὅμως δέν μπορεῖ ἐκεῖνος νά ἀρθεῖ στό ὕψος
τῶν ἀπαιτήσεων τοῦ ρόλου του, διατί νά κατάγεται ἡ Ἱερά
Κοινότης, καί στό πρόσωπο αὐτῆς καί σύμπαν τό Ἁγιώνυμον
Ὄρος, στό ἐπίπεδο τῆς
σιωπηλῆς μέν, ἀλλά θεσμικῆς
καί ἐνόχου, ἀποδοχῆς
τῆς σοδομιτικῆς, κιναιδικῆς
(«κινούσης τήν αἰδώ») διαστροφῆς καί ἁμαρτίας;
Εἶναι βέβαιον ὅτι ἡ Ἱερά Κοινότης ἐγνώριζε
τήν πρόθεσι τοῦ κ. Δημάρχου νά παραστεῖ, ἀλλά καί στήν
ἀντίθετη περίπτωσι, τίποτε δέν ἐμποδίζει ποτέ τόν λόγο τῆς ἀληθείας καί ἀγάπης ἀπό
τό καθῆκον τοῦ ἐλέγχου: «οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς Πνεῦμα
δειλίας, ἀλλά δυνάμεως καί ἀγάπης καὶ
σωφρονισμοῦ»· ἤ μήπως ὁ Κύριος δέν μᾶς τό ἔδωκε,
λόγῳ ἀπροθυμίας;
Παρακαλοῦμε εὐσεβάστως
καί υἱικῶς τήν Ἱερά Κοινότητα, ἔστω καί κατόπιν τῆς τελετῆς, νά διακόψει κάθε ἐπικοινωνία μέ τόν κ. Δήμαρχο, εἰς ἔνδειξι
διαμαρτυρίας, μέχρι νά καταργηθεῖ
τό «αἶσχος ἰδέσθαι» τῶν
διονυσιακῶν πανηγύρεων· καί νά ἀναμνησθοῦμε
τῆς παρακαταθήκης τοῦ ἀειμνήστου Ἁγίου Πατριάρχου ΚΠόλεως Νήφωνος Β΄ τοῦ Διονυσιάτου, ὁ
ὁποῖος κατεκρίθη καί ἐκδιώχθηκε ἀπό τόν Ἡγεμόνα
τῆς Βλαχίας Ράδουλο, γιά τήν ἐπίσημη (καί μέ ἀφορισμό)
ἀντίδρασί του σέ ἀθεμιτογαμία τῆς
οἰκογενείας τοῦ Ἡγεμόνος,
γεγονός πού τόν ὁδήγησε καί στό Περιβόλι τῆς Παναγίας μας. Ἕτερος
Ἁγιορείτης «οὐρανώσας τό Ὄρος»
Πατήρ, καί κλέος τοῦ Ἄθωνος, ὁ Ἅγιος Νικόδημος, σαφῶς ἀναπτύσσει στήν «Χρηστοήθειά» του τό καθῆκον νά ἐλέγχουμε
μέ ἀγάπη καί ἀποφασιστικότητα τούς ἁμαρτάνοντας, ὅπως ἄλλωστε δεχόμεθα καί οἱ ἴδιοι τούς ἐλέγχους
τῶν ἄλλων. Εἶναι κρῖμα νά ὑστερήσουμε
σέ συνέπεια μεταξύ βίου καί ὁμολογίας ἔναντι τῶν
ὁπαδῶν τῆς πολιτικῆς, τῶν
ψευδο-ἰδεολογημάτων καί θρησκειῶν· εἶναι
φοβερόν, μέ αἰώνιες προεκτάσεις, τό νά γίνουμε
συμμέτοχοι διά τῆς σιωπῆς στὴν
ἀναίσχυντη διείσδυση τῆς ἁμαρτητικῆς διαστροφῆς
στό Γένος μας: «εἰδόσιν οὖν καλὸν
ποιεῖν καὶ μὴ ποιοῦσιν, ἁμαρτία
αὐτοῖς ἐστιν».
Μετά πλείστης τιμῆς, ἐν Χριστῷ φιλαδελφίας καί ταπεινῶν προσρήσεων καί εὐχῶν,
(ἀκολουθοῦν ἐνδεικτικές ὑπογραφές)
1. Γέρων Γαβριήλ
Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Χριστοδούλου, Καρυαί
2. Γέρων Ἱλαρίων Μοναχός, Ξεροκάλυβο πλησίον Ἀρσανᾶ Ἱ.Μ. Κωνσταμονίτου
3. Γέρων Σάββας Μοναχός, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
4. Χρυσόστομος Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Σπυρίδωνος
5. Γέρων Ἀρσένιος Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου (Παναγούδα)
6. Ἠσαΐας Μοναχός, (αὐτόθι)
7. Γέρων Εὐφρόσυνος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Καρυαί
8. Χρύσανθος Μοναχός, (αὐτόθι)
9. Μεθόδιος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
10. Ἰσαάκ Μοναχός, (αὐτόθι)
11. Ἰσαάκ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Γενέσεως τῆς Θεοτόκου, Καψάλα
12. Χαρίτων Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου
13. Γέρων Θωμᾶς Ἱερομόναχος, Ἱ.Κ. Ἀποστόλου Θωμᾶ (Θωμάδες)
14. Φίλιππος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
15. Θεολόγος Μοναχός, (αὐτόθι)
16. Παχώμιος Ἱερομόναχος, Καψάλα
17. Γέρων Μελέτιος Μοναχός, Ἱ. Καλύβη Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου
18. Ἰγνάτιος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
19. Συνοδία «Βολιωτῶν», Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Πάντων, Ἱ. Σκήτη Ἁγίας Ἄννης
20. Γέρων Συμεών Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ποφήτου Ἠλιού, Αἰγυπτάδικα
21. Δαμασκηνός Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Ἱ. Μ. Καρακάλλου
22. Δοσίθεος Μοναχός, Κάθισμα Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου
23. Βλάσιος Μοναχός, περιοχή Βίγλας
24. Γέρων Ὀνούφριος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Γενεσίου τῆς Θεοτόκου
25. Γέρων Ἀντώνιος, Ἱ. Κελλίον Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου
26. Συμεών Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Παναγίας τοῦ Καζάν, Καψάλα
27. Σπυρίδων Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νικολάου, Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου
28. Νικόδημος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, Καρυαί
29. Θεόφιλος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νικολάου, Ἱ.Μ. Κωνσταμονίτου
30. Χερουβείμ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγ. Ἀρχαγγέλων καἰ Ἁγίου Ἰωάννου Κουκουζέλη, Ἱ.Μ. Μ. Λαύρας
31. Εὐστάθιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Εὐσταθίου, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
32. Νικόδημος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νεκταρίου
33. Παΐσιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Χαραλάμπους, Καρυαί
34. Παΐσιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων»
35. Ἀντώνιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Κοιμήσεως Θεοτόκου
36. Ζηνόβιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Ἀναργύρων
37. Ἀρσένιος Μοναχός, Ἱ. Καλύβη Ὁσίου Γερασίμου, Σκήτη Κουτλουμουσίου
http://www.impantokratoros.gr
2. Γέρων Ἱλαρίων Μοναχός, Ξεροκάλυβο πλησίον Ἀρσανᾶ Ἱ.Μ. Κωνσταμονίτου
3. Γέρων Σάββας Μοναχός, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
4. Χρυσόστομος Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Σπυρίδωνος
5. Γέρων Ἀρσένιος Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου (Παναγούδα)
6. Ἠσαΐας Μοναχός, (αὐτόθι)
7. Γέρων Εὐφρόσυνος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Καρυαί
8. Χρύσανθος Μοναχός, (αὐτόθι)
9. Μεθόδιος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
10. Ἰσαάκ Μοναχός, (αὐτόθι)
11. Ἰσαάκ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Γενέσεως τῆς Θεοτόκου, Καψάλα
12. Χαρίτων Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου
13. Γέρων Θωμᾶς Ἱερομόναχος, Ἱ.Κ. Ἀποστόλου Θωμᾶ (Θωμάδες)
14. Φίλιππος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
15. Θεολόγος Μοναχός, (αὐτόθι)
16. Παχώμιος Ἱερομόναχος, Καψάλα
17. Γέρων Μελέτιος Μοναχός, Ἱ. Καλύβη Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου
18. Ἰγνάτιος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
19. Συνοδία «Βολιωτῶν», Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Πάντων, Ἱ. Σκήτη Ἁγίας Ἄννης
20. Γέρων Συμεών Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ποφήτου Ἠλιού, Αἰγυπτάδικα
21. Δαμασκηνός Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Ἱ. Μ. Καρακάλλου
22. Δοσίθεος Μοναχός, Κάθισμα Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου
23. Βλάσιος Μοναχός, περιοχή Βίγλας
24. Γέρων Ὀνούφριος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Γενεσίου τῆς Θεοτόκου
25. Γέρων Ἀντώνιος, Ἱ. Κελλίον Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου
26. Συμεών Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Παναγίας τοῦ Καζάν, Καψάλα
27. Σπυρίδων Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νικολάου, Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου
28. Νικόδημος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, Καρυαί
29. Θεόφιλος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νικολάου, Ἱ.Μ. Κωνσταμονίτου
30. Χερουβείμ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγ. Ἀρχαγγέλων καἰ Ἁγίου Ἰωάννου Κουκουζέλη, Ἱ.Μ. Μ. Λαύρας
31. Εὐστάθιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Εὐσταθίου, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
32. Νικόδημος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νεκταρίου
33. Παΐσιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Χαραλάμπους, Καρυαί
34. Παΐσιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων»
35. Ἀντώνιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Κοιμήσεως Θεοτόκου
36. Ζηνόβιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Ἀναργύρων
37. Ἀρσένιος Μοναχός, Ἱ. Καλύβη Ὁσίου Γερασίμου, Σκήτη Κουτλουμουσίου
Αυτά είναι καινοφανή και ζηλωτικά πράγματα, που στοχεύουν σε έμμεση αυτοπροβολή και αυτοδικαίωση ορισμένων παρασυνάγωγων «ζηλωτών» του Αγίου Όρους, οι οποίοι δεν βρίσκονται σε κοινωνία με τις αγιορείτικες μονές και οι οποίοι αρέσκονται να αυτοδιορίζονται στη θέση του τιμητή των πάντων. Δεν μπορεί να «αυτοαποκόπτεται» το Άγιον Όρος από τη διοίκηση του τόπου του, με την δικαιολογία ότι ένας δήμαρχος αρέσκεται σε κάτι που ορισμένοι Αγιορείτες δεν επιθυμούν. Δεν μπορεί να προβάλλεται σαν «άποψη» του Αγίου Όρους ένας άκριτος ζηλωτισμός, που μάλιστα δεν είναι απόρροια σύναξης των Αγιορειτών εντός της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους, αλλά κάποιες σκόρπιες συνυπογραφές ενός αυθαιρέτου κειμένου παρασυνάγωγων «ζηλωτών», τους οποίους μάλιστα οι κανονικοί Αγιορείτες απλώς ανέχονται. Το να έλθει σε μετάνοια οιοσδήποτε είναι έργο της θείας χάριτος εντός της ανθρώπινης ελευθερίας. Καμμία «θυμωμένη» ανακοίνωση κάποιων που αυτοπροσδιορίζονται σαν «Αγιορείτες» δεν δύναται να υποκαταστήσει τον λόγο του Κυρίου και την αγιαστική πνοή του αγίου Πνεύματος. Ας μην κρίνουμε τα προσωπικά του άλλου, έχουμε υποχρέωση μόνο να κρίνουμε τον εαυτό μας. Ας μην υπερεκτιμούν κάποιοι τη θέση ή τη βαρύτητα του λόγου τους. Οι Αγιορείτες επί αιώνες μια χαρά πορεύθηκαν, ακόμη και έναντι Οθωμανών πασάδων και σουλτάνων ή Γερμανών κατακτητών. Απόδοτε τα του καίσαρος τω καίσαρι, τα του Θεού τω Θεώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχωρέστε με αδελφέ Μιχάλη αλλά πολλά από τα ονόματα της ως άνω λίστας δεν είναι καθόλου αποκομμένοι και άκριτοι ζηλωτές. Αυτοί που σίγουρα γνωρίζω από τα προσκυνήματά μου ότι δεν είναι τέτοιοι, είναι οι πατέρες της Παναγούδας, οι Θωμάδες αλλά και οι Γέροντες Γαβριήλ (Καρυές), Μελέτιος εκ του Γενεθλίου της Θεοτόκου και Βλάσιος Βιγλιώτης κι απ' όσο γνωρίζω ούτε οι Βολιώτες. Πολλοί εκ των πατέρων αυτών είναι βέβαια αρκετά δυναμικοί στην αντιμετώπιση κάποιων ζητημάτων τέτοιας φύσεως αλλά αυτό δεν τους κάνει ούτε παρασυνάγωγους ούτε αποκομμένους, ούτε -κακώς νοούμενα- ζηλωτές!
ΔιαγραφήΚαταλαβαίνω νομίζω το πνεύμα αυτών που λετε αλλά νομίζω δεν είναι κακό (και ίσως είναι επιβεβλημένο μάλιστα) να στέλνουν κάποιες τέτοιες επιστολές οι Πατέρες προς την Ι. Επιστασία με τις απόψεις τους (ως το μόνο αρμόδιο σώμα, για να μπορέσει ΕΚΕΙΝΗ να αποφανθεί!) και αν, τέλος πάντων, θεωρήσει εκείνη ότι έχουν λάθος οι πατέρες τότε να σιωπήσουν και η Παναγία θα κάνει το καλύτερο για το Περιβόλι της!
Συγχωρέστε με και πάλι.
Κων/νος
Τόσο μίσος πια και εσείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνοι μπορεί να μην χωνεύουν τον Δήμαρχο και εσείς πιθανό δεν χωνεύετε εκείνους.
Έχετε κουράσει τον κόσμο.
Καλύτερα είναι να κάνετε ότι νομίζετε σωστό, χωρίς να σας ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι.
Ή μάλλον πέστε μια καλή κουβέντα για τον δήμαρχο και τους διαμαρτυρόμενους αγιορείτες.
Προσευχηθείτε διπλά γι΄ αυτούς.
1).Οι υπογραψαντες μοναχοι δεν ανηκουν εις τους ζηλωτας.Εχουν πληρη κοινωνια με τας κυριαρχους μονας και απευθυνονται προς την Ιεραν Κοινοτητα.2)Εχουν δικαιωμα να εκφερουν την γνωμην των ως μοναχοι και ως πολιται.Και 3) οι πατερες δεν κρινουν τον κ.Δημαρχον ως ανθρωπον,αλλα τας αντευαγγελικας πραξεις του ως προεδρου της Αγιορειτικης Εστιας προς αφυπνισιν και μετανοιαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΎΓΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΛΩΤΕΣ, ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΦΑΡΑΩΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί αδελφοί,είσαστε πολύ επιεικείς με αυτό το προφανές φερέφωνο συμφερόντων,που λέγεται Μιχάλης.Κάθε τόσο εμφανίζεται,για να μας πει ότι όποιος δεν είναι με την εξουσία,είναι παρασυνάγωγος!Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς από το πόνημά του;Τα ψέμματα,τον φανατισμό,το ότι θέλει να μας διδάξει όλους,δικαίους και αδίκους,ιστορία,χριστιανική αρετή,ταπεινοφροσύνη;Αλλά είναι προφανής ο πανικός του και όλων όσων κρύβονται από πίσω του.Γιατί το Αγιονόρος ξυπνάει από την χειμερία νάρκη του,στην οποία το έριξαν οι νεοαγιορείτες,οσφυοκάμπτες,μνημονευτές και σιγά-σιγά θα αναλάβει τον ρόλο του φάρου της Ορθοδοξίας,ενάντια στην εκκοσμίκευση,τον οικουμενισμό,τον συγκρητισμό,τις σύγχρονες παναιρέσεις.Ενα απόσπασμα μόνο,για να φανεί καθαρά τι πιστεύουν ο Μιχάλης και όλοι οι όμοιοί του.Γράφει:Δεν μπορεί να "αυτοκόπτεται"(sic)το Αγιον Ορος από την διοίκηση του τόπου του,με τη δικαιολογία ότι ένας δήμαρχος αρέσκεται σε κάτι που ορισμένοι αγιορείτες δεν επιθυμούν.(!!!).Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς σ΄αυτήν και μόνο τη φράση!Το "αυτοκόπτεται";Το,"την διοίκηση του τόπου του";Το "ορισμένοι";Αγαπητέ Μιχάλη,αυτό που αρέσκεται ο δήμαρχος και που ορισμένοι αγιορείτες δεν επιθυμούν(γιατί άραγε ορισμένοι,οι άλλοι όχι;),λεγεται σοδομισμός,έχεις ακουστά;Σόδομα και Γόμορρα,εντάξει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχάλη,πρόσεξε το κείμενο,οι υπογραφές είναι ενδεικτικές!!!!!Φαντάσου πόσες άλλες υπάρχουν!!!!!Σας πήρε και σας σήκωσε!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν αλωθει οι δοιηκησεις της εκκλησιας και του αγιου ορους απο την μασονια και καθεστε και μαλωνετε για τον μπουταρη τον οποιο
ΑπάντησηΔιαγραφήο ροντσιλντ τον ανοιξε στην γαλλια μαγαζι για να πουλαει τα ποτα του.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ πηρε τον βουρδουλα και κηνυγουσε την πονηρα συναγωγη του σατανα τον αρχιερεα αννα τον καιαφα και την εκκλησιαστικη αλλα και την κοσμικη μασονια εκεινης της εποχης.
Πολλοι οπως και σημερα δεν ομολογουν τον ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΕΛΕΙΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ (Βλεπε οικουμενιστες π.σ.ε. μασονια)
εινα μη αποσυναγωγοι γενονται.
Πολλοι και σημερα οι οποιοι δεν αποτειχιζονται απο τους οικουμενιστες μιμουνται ολους εκεινους που ειχαν κοινωνια με τον αννα και τον καιαφα και δεν αποτειχιζονταν απο αυτους για να μην τους πουν αποσυναγωγους. Ειχε Ο ΧΡΙΣΤΟΣ κοινωνια με την πονηρα συναγωγη του σατανα ? Και φυσικα οχι ητανε Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ενω μερικοι απο εσας αγωνιζεσθε με διαβολικη αγαπη για να ειστε ενωμενοι με τους μασονους με ταμπελα πλαστη "ορθοδοξου" αλλα πολυ μακρια απο την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.